Омар хайям цитаты қазақша


Омар Хайям
Жалпы мағлұмат
Туған күні

18 наурыз 1048(1048-03-18)

Туған жері

Нишапур, Ұлы Хорасан

Қайтыс болған күні

4 желтоқсан 1131(1131-12-04) (83 жас)

Қайтыс болған жері

Хорасан

Шығармашылығы
Мектеп/дәстүр

Парсы математикасыі, Парсы әдебиеті, Парсы философиясы

Негізгі қызығушылығы

Ислам математикасы, Ислам философиясы, Ислам астрономиясы, Парсы әдебиеті

Ықпал еткендер

Әбу Райхан әл-Бируни, Ибн Сина, Фарид ад-дин Аттар


Омар Һайям — парсы математигі, астрономы, ақын, философы (толық аты — Абу-ль-Фатх Омар ибн Ибраһим әл-Һайям) шамамен 1048 жылы Хорасанның Нишапур қаласында дүниеге келген, әрі сонда қайтыс болған. Жас кезінде жақсы отбасының тәрбиесінде болған, әрі өлеңге құмартып өскен, оның кейбір өлеңдері осы күнге дейін жеткен. Нишапурда жұмыс атқарған кезінде, сол кездегі оқымыстылармен бірлесіп сол замандағы күнтізбеге өзгерістер енгізген.

Оның ең негізгі еңбегі «Алгебра мәселелерінің дәлелі» атты кітап. Бұл кітаптың арабша қолжазбасы мен латынша аударма нұсқасы сақталған, әрі қазір көптеген шет тілдеріне аударлып басылды. Осы кітапта алгебраға «теңдеу шешетін ғылым» деген анықтама берген, бұл анықтама 19-ғасырдың соңына дейін сақталып келді. Кітапта тағыда тұңғыш рет өзі ашқан конустық қисықтардың көмегімен үшінші дәрежелі теңдеуді шешудің әдісі берілді, бұл алгебра мен геометрияны біріктрген керемет әдіс еді. Ол тағыда екімұшеліктердің жаймасын, тарқату әдісін да зеріттеген. Евклидтің кітабын аударып және оған түініктеме берген. Оның «Евклидтің геометрияның бастамалары кітабындағы қиын формулаларға түсініктеме» атты кітабы шығыс математикасының дамуына ерекше рөл атқарған.

Омар Һайям, Ғийас әд-Дин Әбу-л-Фатх Омар ибн Ибраһим әл-һайям (18 наурыз 1048, Нишапур – 4 желтоқсан 1122 (1112/1131), Мерв) – көрнекті парсы-тәжік ақыны, математик, астроном, философ.[1]

Өмірбаяны[өңдеу]


Әкесі Ибраһим лашық үй жасаумен шұғылданған, “һайям” – осы кәсіпке байланысты туған атау. Ғұмыры Балх, Самарқанд, Мерв, Исфаһан, т.б. қалаларда өткен. Әйгілі ғұламалардан дәріс алып, Аристотель мен ибн Синаның философиялық көзқарастарын қолдаған. Араб, парсы тілдерін қатар меңгерген ол “Болмыс және борыш туралы трактат” (1080), “Үш сауалға жауап”, “Жалпы ғылыми пән туралы ақылдың нұры”, “Өмір сүру туралы трактат” (1980 – 91), “Наурызнама” (1095 – 98), “Өмір сүрудің жалпылық қасиеті туралы трактат” (1105 – 10), т.б. философиялық еңбектер жазды. Салжұқ сұлтанының тапсыруымен күнтізбеге реформа жасады. Бұл күнтізбе бойынша әрбір 33 жылда 8 кібісе 7 рет 4 жыл сайын, 1 рет 5 жылдан кейін болады. Мұндағы уақыт айырмасы 5000 жылда 1 тәулікке теңеледі. Оның жыл санауы Григорий күнтізбесінен анағұрлым дәл. Омар Һайям еңбектерінің басым бөлігі математика ғылымының үлесінде. “Алгебра және әлмұқабала мәселелерін дәлелдеу туралы” трактатында математикалық тарихында тұңғыш рет үшінші дәрежелі теңдеулерді саралап, оларды шешудің жүйесін жасауға талпынды, куб теңдеулердің әр түрінің (барлығы 19) түбірін геометриялық тәсілмен шешуді ұсынды.
кітаптан тұратын “Евклид еңбектеріндегі қиын тұжырымдарға түсініктеме” зерттеуінің “Параллель түзулердің шын мәні туралы” деп аталатын бірінші кітабында Евклид ұғымына дәл келетін параллель түзулердің жаңа теориясы баяндалған. “Қатынастар, пропорциялар және олардың нақтылы мәні туралы” атты екінші кітабында Евклидтің қатынастар теориясын жетілдіріп, сандар мен шамаларға ортақ теория жасауға күш салды. “Қатынастарды құру және оларды зерттеу” туралы кітабында шамалардың рационал және иррационал қатынастарына сандық өрнек табу жөніндегі Әбу Наср әл-Фараби идеясын дамытып, сан ұғымын оң нақты сан ұғымына дейін кеңейту қажеттігін дәлелдеді. Омар Һайям еңбектеріндегі жаңалықтарды Әбу Жафар ат-Туси, т.б. математиктер дамытты. “Дене құрамындағы алтын мен күмістің мөлшерін анықтау тәсілі туралы” трактатында Архимед шешкен физикалық есептерді жетілдірді. Омар Һайям медицина, музыкалық теориясымен де шұғылданды.

Тағандары[өңдеу]

Омар Һайям әлемге аян төрт тағандардың (рубай) авторы. Өлеңдерін парсы тілінде жазды, оның ақындығын алғаш таныған (1176) ғалым Байхаки еді. Ақын өмір мен өлім, жақсы мен жаман, жұмақ пен тозақ, қанағат пен обырлық, жастық пен кәрілік, махаббат пен зұлымдық, құштарлық пен тақуалық парқын төрт жолдан тұратын өлеңге сыйғызды. Оның рубайлары адамгершілік ұстанымдарға негізделген, ол әділетсіздікке қарсылық білдірді, қоршаған ортаға сын көзімен қарап, озық ойларын батыл айта білді. Өз ойын жеткізу үшін белгілі дәрежеде бейнелеу тәсілдерін қолданды.
салы, құмыра, пияла, дүкен, шеберхананы жырлау арқылы жаратушы мен әлемнің, адамның арақатынасын сипаттаса, адам мүрдесі топыраққа айналған жерден өсіп шыққан гүлді өмір мен материяның мәңгілік құбылысы ретінде бейнеледі. Ақын өлеңдерінде махаббатты жырлау арқылы метафоралық терең ой тұжырымдалды. Оның өлеңдерінен ақиқатқа талпыныс, тіршіліктің мәнін парықтау мен енжарлықты, екіжүзділікті әжуәлау сарыны байқалады. Омар Һайям өлеңдері аз сөзбен келелі ой айтуымен, қарапайым сөздердің өзара жарасымды үйлесім тауып, әуезді болып келуімен ерекшеленді. 19 ғасырда Э.Фицджеральд ақын өлеңдерін ағылшын тіліне аударды (1859). Бұл аударманы ғалым Теннисон “жаңадан ашылған планетаға” теңесе, кей ғалымдар тақырып әуендерін өзінше өзгертіп, кейде қосымшалар енгізіп жіберген деген пікір айтады (Идрис Шах “Суфизм”, М., 1994, 193 – 201-б.). Омар Һайям рубайларының Қ.Шаңғытбаев аударған нұсқасы (325 рубай) 1965 жылы жеке кітап болып шықты. Ө.Күмісбаев “Иранбақтың бұлбұлдары” атты жинағында бірнеше шығыс ақындарымен қатар Омар Һайям өлеңдерін аударды (2004). Омар Һайямның кесенесі Нишапур қаласында орналасқан.

Нақыл сөздері[өңдеу]

« Әділетті болу үшін алдымен мейірбан болу керек. Мейірбан болу деген сүрінбейтін тұяқтың болмайтынын түсіну. Адамның бәрі қателеседі.

Біреуге риясыз сену оның қолына өз еркіңмен өткір қанжар ұстатқаның. Лыпып тұрған қанжармен ол сені қорғауы да мүмкін, бауыздауы да мүмкін.


»

Басты еңбектері[өңдеу]

  • Арифметика мәселелері.
  • Әл-жебр мен әл-мүкабала есептерінің дәлелдемелері туралы.
  • Евклидтің еңбегіндегі қиын мәселелерге түсініктемелер («Негіздерге түсініктеме»)
  • Даналық таразысы
  • Болмыс туралы. Фалсапалық кітап
  • Омар Һайям өлеңдер жинағы.
  • Дүниенің болуының жалпылығы туралы.

Источник: kk.wikipedia.org

Омар хайям цитаты қазақшаШығыс ақындарынан Омар Хайямды өзгеше құрметтеймін. Орысшаға аударылғандары көп. Бірақ, өзім орысша дұрыс түсінбегеннен соң, өлеңді жетік түсіну де қиынға соғады. Өз ойымда орыстардың тілі Омарды толық түсіндіруге жетпейтін сияқты көрінеді (өз ойым). Шығыстық үлгіде болған соң көбінесе, өзбек және шағатай тіліндегі аудармаларын оқимын. Аэропортта отырып, не істерімді білмей, Омардың мына өлең жолдарын шамам келгенше аударып шықтым. Бірақ, өзімнің көңілім кішкене толып отырған жоқ. Әлі де нағыз ойды шығара алмаған сияқтымын. Не болса да, оқып көріңіздер!


Ей, көңілім, сыйлық күтпе бұл заманнан қараңғы,
Уақыт озар барлығынан шаң қаптырып адамды.
Дертің әр сәт күшейеді, ауырады тынымсыз,
Күткенменен мына уақыт емдемейді жараңды.

Разылығың қайда, құдай, өзіңе шын сенгенмін?!
Көңіл неге қап-қараңды, нұрыңды іздеп келгенмін?
Жұмағыңа жеткіз мені, жалғыз сенде көңілім,
Жаратылған топырақтан ақысын бер пендеңнің!

Алла бәрін білді емес пе? Көңілде бұл сұрағым…
Білді бәрін: қайда жүріп, қайда барған тұрағын.
Ақыретте айтшы мені жазалайды не үшін?
Қалауынан асатындай жасамадым күнәні.

Өтіп жатыр өмір қиын, дертімнің жоқ емі де,
Рахат – қысқа, қиындықтың болмай жатыр шегі де.
Бірақ-тағы шүкір етем, Жаратқанға молынан
Тастамаған апатпенен зұлымдықтың кеніне.

Бас тартпағын, ей көңілім, көтер мына шараптан!
Бұл да менің несібем ғой сыйлап берген Жаратқан.
Жүзіңдейін жалт-жұлт еткен шарапты құй кесеге,
Тәубе еткен көңіліммен толсын тағы парақтар!

Кеше тағы шарап іздеп шықтым барып алмаққа,
Бір гүл солып жатты жерде мен жүретін жол жақта.
Дедім оған: — Не жаздың сен? Қалай түстің бұл күйге?
Жауап қатты: — Бір сәт қана жайнап едім гүл бақта…

Опшым, жолым болсын
Омар хайям цитаты қазақша

Источник: kerekinfo.kz

Во времена Хайяма ученый, ввиду своей бедности мог регулярно заниматься наукой только при дворе того или иного правителя, занимая одну из четырех должностей: секретаря (дабира), поэта, астролога или врача. Судьба ученого зависела от милости или немилости правителя, его нрава и капризов, от придворных интриг и дворцовых переворотов. Так и судьба Хайяма во многом определялась сменяющими друг друга покровителями, которых ученый в своих трудах упоминал и благодарил.Правители XI века переманивали друг у друга образованных царедворцев, а самые могущественные забирали к себе безо всякого спроса прославившихся ученых и поэтов.
Благодаря своему алгебраическому трактату Хайям был обласкан главным судьей Самарканда Абу Тахиром Абд ар-Рахманом ибн Алаком. Позже Хайяму покровительствовал бухарский правитель Шамс ал-Мулука.
В 1074 г. после длительного противостояния сельджукам Шамс ал-Мулук признал себя вассалом султана Малик-шаха. Этот год стал знаменательной датой в жизни Хайяма: он был приглашен в столицу огромного Сельджукского государства Исфахан ко двору Малик-шаха для руководства реформой иранского солнечного календаря.
к начался двадцатилетний период его плодотворной и блестящей научной деятельности.
Хайям возглавлял группу астрономов Исфахана, которая в правление сельджукского султана Джалал ад-Дина Малик-шаха разработала принципиально новый солнечный календарь. С чисто астрономической точки зрения календарь «Джалали» был точнее, чем древнеримский юлианский календарь, применявшийся в современной Хайяму Европе, и точнее, чем позднейший европейский григорианский календарь. Вместо цикла «1 високосный на 4 года» (юлианский календарь) или «97 високосных на 400 лет» (григорианский календарь) Хайямом принято было соотношение «8 високосных на 33 года». Другими словами, из каждых 33-х лет 8 были високосными и 25 обычными. Этот календарь точнее всех других известных соответствует году весенних равноденствий. Проект Омара Хайяма был утверждён и лёг в основу иранского календаря, который вплоть до настоящего времени действует в Иране в качестве официального с 1079 года.
Этот спокойный период жизни Омара Хайяма при дворе Малик-шаха закончился в конце 1092 года со смертью султана.
В то время Исфахан был одним из главных центров исмаилизма – религиозного антифеодального течения в мусульманских странах. В конце XI века исмаилиты развернули активную террористическую деятельность против господствовавшей тюркской феодальной знати. В конце концов Исфаханская обсерватория пришла в запустение и была закрыта.О позднем периоде жизни Омара Хайяма известно также мало, как и о его юности. Источники указывают, что некоторое время Омар Хайям пребывает в Мерве, а затем отправляется в хадж в Мекку.Последние годы своей жизни он провел в Нишапуре, возможно, он преподавал в Нишапурском медресе, имел небольшой круг близких учеников, изредка принимал искавших встречи с ним ученых и философов, участвовал в научных диспутах.


Наиболее вероятная дата его смерти – 4 декабря 1131 г.О последних часах Хайяма известно со слов его младшего современника Бейхаки:«Однажды во время чтения «Книги об исцелении» Абу Али ибн Сины Хайям почувствовал приближение смерти (а было тогда ему уже за восемьдесят). Остановился он в чтении на разделе, посвященном труднейшему метафизическому вопросу и озаглавленному «Единое во множественном», заложил между листов золотую зубочистку, которую держал в руке, и закрыл фолиант. Затем он позвал своих близких и учеников, составил завещание и после этого уже не принимал ни пищи, ни питья. Исполнив молитву на сон грядущий, он положил земной поклон и, стоя на коленях, произнес: «Боже! По мере своих сил я старался познать Тебя. Прости меня! Поскольку я познал Тебя, постольку я к Тебе приблизился». С этими словами на устах Хайям и умер.»
Прижизненных изображений Омара Хайяма не сохранилось, так что облик его неизвестен.

Источник: pikabu.ru


114 сүренің қасиеттері

1. әл-Фатиха сүресі (Кітап ашушы), 7 аят: Бұл сүрені әрдайым оқып жүрген адамды Алла Тағала дүние және ахиреттегі тілектерін қабыл етеді.

2. әл-Бақара сүресі (Сиыр), 286 аят:Expand text… Бұл сүрені оқушы адам жаманшылықтар мен дуадан аман болады.

3. Әли Имран сүресі (Имран жанұясы), 200 аят: Кімде-кім бұл сүрені оқитын брлса, Алла ол пендесіне күтпеген жерден байлық нәсіп етеді.

4. ан-Ниса сүресі (Әйелдер), 176 аят: Ерлі-зайыптылардың ара қатынасын жақсартады. Отбасында бірлік пен татулықты арттырады.

5. әл-Мәида сүресі (Асқа толы дастархан), 120 аят: 40 рет оқыған жанға Алла Тағала мол ризық, несібе нәсіп етеді.

6. әл-Ән'ам сүресі (Шаруа малдары), 165 аят: 41 рет оқыған адамның тоқтап тұрған ісі алға басады.

7. әл-А'раф сүресі, (Биік тосқауылдар) 206 аят: Ақырет азабынан қорғайды.

8. әл-Әнфал сүресі (Соғыс олжалары), 75 аят: Жазықсыз қамалып отырған жан 7 рет оқитын болса, Алланың қалауымен қамаудан құтылады.

9. ат-Тәубә сүресі (Тәубеге келу), 129 аят: 17 рет оқыған адамның бүкіл мұқтаждықтары жойылады.

10. Жүніс сүресі (Жүніс пайғамбар), 109 аят: 21 рет оқитын болса, Алла Тағала дұшпандардың жамандығынан сақтайды.

11. Һуд сүресі (Һұд пайғамбар), 123 аят: Судағы адам оқитын болса, судан келетін қауіп-қатерден аман болады.

12. Жүсіп сүресі (Жүсіп пайғамбар), 111 аят: Бұл сүрені үнемі оқып жүрген адамның айналасындағы адамдармен қарым-қатынасы жақсарады.

13. ар-Ра'д сүресі (Күннің күркіреуі), 43 аят: Жылаған балаға оқылса, ол бала жылауын тоқтатады. Сонымен қатар, жын-шайтандардың зияндығынан аман болады.

14. Ибраһим сүресі (Ибраһим пайғамбар), 52 аят: Ата-ананың разылығын алу нәсіп болады.

15. әл-Хижр сүресі (Хиджр), 99 аят: 3 рет оқыған адамның саудасы берекетті болады.

16. ан-Нахл сүресі (Аралар), 128 аят: 100 рет оқыған адам ізгі мақсаттарына қол жеткізеді.

17. әл-Исра сүресі (Түнгі сапар), 111 аят: 7 рет оқыса, арандатушылардың, өсекшілердің, көреалмаушылардың зияндығынан қорғалады.

18. әл-Кәһф сүресі (Үңгір), 110 аят: Жұма күні бір рет оқыса, келесі жұмаға дейін барлық бәлелерден және ақырет фитнасынан аман болады.

19. Мәриям сүресі (Мәриям), 98 аят: 41 рет оқыса, кедейліктен арылады.

20. Та һа сүресі (Та һа), 135 аят: 21 рет оқыған адамның ісі алға басады.

21. әл-Әнбия сүресі (Пайғамбарлар), 112 аят: Ұрпағынан тақуа жандардың шығуын қалаған адам осы сүрені оқығаны абзал.

22. әл-Хаж сүресі (Қажылық), 78 аят: Үнемі оқып жүрген жанның өлімі жеңіл болады. Қиямет қорқынышынан аман болады.

23. әл-Му'минун сүресі (Мүміндер), 118 аят: Үздіксіз оқыған жанға көркем мінез нәсіп болады.

24. ан-Нур сүресі (Нұр), 64 аят: Үнемі оқу иманның күшеюіне себепкер болады.

25. әл-Фурқан сүресі (Ажыратым), 77 аят: Қайырлы, салихалы ұрпағының болғанын қалаған адам осы сүренің 74-аятын үнемі оқып жүруі керек. Ағаштардың мол жеміс беруі үшін осы сүренің 48-49 аяттарын сол ағаштардың топырағына оқыған жөн.

26. аш-Шу'ара сүресі (Ақындар), 227 аят: 7 рет оқыса барлық адаммен қарым-қатынасы жақсарады.

27. ән-Нәмл сүресі (Құмырсқалар), 93 аят: Үнемі оқып жүрген жанды Алла Тағала түрлі бәлелер мен сиқырдан қорғайды.

28. әл-Қасас сүресі (Қисса), 88 аят: 7рет оқыған адамды Алла Тағала апаттардан сақтайды.

29. әл-'Анкәбут сүресі (Өрмекші), 69 аят: Ұмытшақтықты кетіру үшін осы сүрені жазып, суға салып ішу керек.

30. ар-Рум сүресі (Римдіктер), 60 аят: Соғыс кезінде жеңіске жету ниетімен 3 рет оқылса, Алла Тағала ниетіне жеткізеді.

31. Луқман сүресі (Луқман), 34 аят: Тәни және рухани аурулардан сауығу үшін 7рет оқыған жөн.

32. әс-Сәждә сүресі (Сәжде), 30 аят: Оттан келетін қауіптерден аман болу үшін бұл сүрені жазып, беті жабық ыдыста сақтау керек
.
33. әл-Ахзаб сүресі (Біріккен күштер), 73 аят: 41 рет оқыған адамның табысы мол әрі берекетті болады.

34. Сәбә' сүресі (Сәбә' патшалығы), 54 аят: Мұқтаждықтардан арылу үшін 70 рет оқу керек.

35. Фатыр сүресі (Жаратушы), 45 аят: Осы сүрені оқыған адамды Алла Тағала жын-шайтандардан сақтайды.

36. Ясин сүресі (Йа Син), 83 аят: Әр күні оқыған адам Қағбаны 20 рет тәуап еткендей сауап алады.

37. ас-Саффат сүресі (Сапқа тізілгендер), 182 аят: 7 рет оқыған адамның ризығы артады.

38. Сад сүресі (Сад), 88 аят: Үнемі оқыған адам ең үлкен жауының (шайтанның) зияндықтарынан аман болады.

39. әз-Зумәр сүресі (Бұқара), 75 аят: Үнемі оқып жүрген жанның Алла алдындағы дәрежесі жоғары болады.

40. Ғафир сүресі (Кешірімді), 85 аят: 7 рет оқыған адамның қалауы мен қажеттілігін Алла Тағала нәсіп етеді.

41. Фуссиләт сүресі (Түсіндіруші), 54 аят: Бір рет оқыған жан ұры-қарылардың зияндығынан сақталады.

42. Аш-Шура сүресі (Кеңес), 53 аят: Кімде-кім бұл сүрені көп оқитын болса, Алла Тағала оны дұшпандарынан қорғайды.

43. әз-Зухруф сүресі (Әшекейлер), 89 аят: Шайтанның уәсуәсасынан сақтану үшін оқып жүрген абзал.

44. ад-Духан сүресі (Түтін), 59 аят: Оқып жүрген адам көпшіліктің сүйіспеншілігіне бөленеді.

45. әл-Жәсия сүресі (Тізебүккендер), 37 аят: Сапардағы адам 40 рет оқитын болса, сапары қайырлы болмақ.

46. әл-Ахқаф сүресі (Құм төбелер), 35 аят: Маталарға күйе түспеу үшін осы сүрені жазып, шкафқа қою керек.

47. Муһаммад сүресі (Мұхаммед пайғамбар), 38 аят: Соғыс уақытында 41 рет оқылса, әскер амандықта болады.

48. әл-Фәтиһ сүресі (Жеңіс), 29 аят: Бұл сүрені көп оқыған адамның істері алға басады.

49. әл-Хужурат сүресі (Бөлмелер), 18 аят: Дертіне шипа таппаған адам осы сүрені 7 рет оқитын болса, инша Алла дертіне шипа табылады.

50. Қаф сүресі (Қаф), 45 аят: Әр жұма кешінде 3 рет оқыған жанның жанары нұрланады.

51. әз-Зарият сүресі (Соғып ұшырушы желдер), 60 аят: Таршылық кезінде көп рет оқыса, тапшылықтан құтылады.

52. ат-Тур сүресі (Тау), 49 аят: Науқас адамға 3 рет оқып, дем салса, науқас ауруынан айығады.

53. ән-Нәжм сүресі (Жұлдыз), 62 аят: 21 рет оқыған жан ізгі мақсат-мұраттарына қол жеткізеді.

54. әл-Қамар сүресі (Ай), 55 аят: Үнемі оқып жүрген жан қорыққан нәрсесінен аман болады.

55. ар-Раһман сүресі (Қайырымды), 78 аят: Бұл сүрені оұыған адамның үйінде және саудасында береке болады.

56. әл-Уақи'а сүресі (Болуы сөзсіз), 96 аят: Ақшам мен құптан намаздарының арасында оқығанның пайдасы зор.

57. әл-Хадид сүресі (Темір), 29 аят: Көп рет оқыса, ол адамның ісі алға басады.

58. әл-Мужәдәлә сүресі (Салғыласушы әйел), 22 аят: Бір уыс топыраққа оқып, дұшпанының үстіне шашса, дұшпаны жеңіліске ұшырайды.

59. әл-Хашр сүресі (Қуылу), 24 аят: Мұқтаждыққа тап болған адам 3рет оқуы керек.

60. әл-Мумтәхинә сүресі (Сыналушы), 13 аят: Үнемі оқып жүрген жанның күмәндардан арылады.

61. әс-Сафф сүресі (Қатарлар), 14 аят: 3 рет оқып үстіне дем салса, қастандықтардан сақ болады.

62. әл-Жум'а сүресі (Жұма), 11 аят: Араздасқан адамдарға оқылса, татуласады.

63. әл-Мунафиқун сүресі (Мунафықтар), 11 аят: Көп рет оқыған адам көреалмаушылардың зияндығынан аман болады.

64. әт-Тәғабун сүресі (Көңіл қайту), 18 аят: Сақталатын затқа 7 рет оқу керек.

65. ат-Таләқ сүресі (Ажырасу), 12 аят: Жаман әйелдің зияндығынан аман болу үшін 7 рет оқу қажет. Борышкер адам борышынан құтылу үшін де оқыса болады.

66. ат-Тахрим сүресі (Тыйым салу), 12 аят: Жанұя жарасымдылығы мен отбасылық өмірдің қайырлы болуы үшін үнемі оқып жүру керек.

67. әл-Мулк сүресі (Билік), 30 аят: Бәле-жалалардан аман болу үшін 7 рет оқыған жөн.

68. әл-Қалам сүресі (Қалам), 52 аят: Көз тиюден сақтайды.

69. әл-Хаққа сүресі (Хақ), 52 аят: Оқып жүрген жанның дұшпандары жоғалады.

70. әл-Мә'ариж сүресі (Баспалдақтар), 44 аят: Көп рет оқыған адам қиямет қорқыныштарынан аман болады.

71. Нұх сүресі (Нұх пайғамбар), 28 аят: Бір рет оқыған адамның дұшпандары жоғалады.

72. әл-Жин сүресі (Жын), 28 аят: Жын-шайтандардың кесірінен, көз тиюден сақтайды.

73. әл-Муззәммил сүресі (Бүркеніп жатушы), 20 аят: Қорқақ балаға оқылады.

74. әл-Муддәссир сүресі (Жасырулы), 56 аят: Оқып жүрген жанды Алла Тағала барша жамандықтардан сақтайды. 75. әл-Қиәмә сүресі (Қайта тірілу), 40 аят: Қацта тірілер күнгі қиыншылықтардан қорғайды.

76. әл-Инсан сүресі (Сана иесі), 31 аят: Оқып жүрген жанды Алла Тағала барша жамандықтардан сақтайды.

77. әл-Мурсәләт сүресі (Эмиссарлар), 50 аят: Жазықсыз жалаға ұшыраған жан оқыр болса, жабылған жаладан құтылады.

78. ән-Нәбә' сүресі (Жаңалық), 40 аят: Екінті намазынан соң үнемі оқып жүрген жпнның қабірі жарық болады.

79. ән-Нази'ат сүресі (Жанды суырушылар), 46 аят: Жан тапсыруы жеңіл болады.

80. Абәсә сүресі (Томсыраю), 42 аята: Мұқтаждықтарынан арылғысы келген адам 3 рет оқығаны абзал.

81. әт-Тәкуир сүресі (Күн бүктелген сәтте), 29 аят: Бұл сүрені суға оқып, ол сумен ауырған көзді жуар болса, ин шаа Алла көзіне ем болады.

82. әл-Инфитар сүресі (Жару), 19 аят: Оқып жүрген жан Алланың қалауымен тәубемен жан тапсырады.

83. әл-Мутаффифин сүресі (Саудада алдайтындар), 36 аят: Саудасы мен табысы берекелі болғаеые қалаған жан 7 рет осы сүрені оқығаны абзал.

84. әл-Иншиқақ сүресі (Бөліну), 25 аят: Босануы қиын болған әйелге оқылады.

85. әл-Буруж сүресі (Жұлдыздар тобы), 22 аят: 20 рет оқыған адам жын-шайтандардың зияндығынан аман жүреді.

86. ат-Тариқ сүресі (Түнгі жолаушы), 17 аят: Ішетін дәріге оқитын болса, ол дәрі ауыруынан сауығуға себепкер болады.

87. әл-А'лә сүресі (Аса биік), 19 аят: Бау-бақшаға оқылатын болса, Алла Тағала ол жерді түрлі залалдардан сақтайды.

88. әл-Ғашия сүресі (Қаптайтын қиямет), 26 аят: Ревматизм және тіс ауруларына оқылады.

89. әл-Фәжр сүресі (Арай), 30 аят: Ашу-ызадан қорқану үшін оқылады.

90. әл-Бәләд сүресі (Қала), 20 аят: Барлық рухани ауруларға қарсы оқылады.

91. әш-Шәмс сүресі (Күн), 15 аят: Көп рет оқыған адам бүкіл қорқыныштардан аман болады.

92. әл-Ләйл сүресі (Түн), 21 аят. Қорыққан шақта жеті рет оқыған жөн.

93. ад-Духа сүресі (Таң), 11 аят: Малын ұрлатқан кісі 41 рет оқуы керек.

94. аш-Шарх сүресі (Жұбату), 8 аят: Жаңа киім кигенде 3 рет оқыса, ол киімі қайырлы болмақ.

95. ат-Тин сүресі (Інжір), 8 аят: Көп рет оқып жүрген жанның барлық адаммен қарым-қатынасы жақсарады.

96. әл-'Аләқ сүресі (Қою қан), 19 аят: Кімде-кім осы сүренің алғашқы бес сүресін жазып, күн көзі түспеген суға салып, (ораза ұстаған күндері ауыз ашар уақытында дәретті күйде) ашқарынға ішіп жүрер болса, ол жанның есте сақтау қабілеті артады.

97. әл-Қадр сүресі (Қадір), 5 аят: Жұмаға қараған түнде 1000 рет оқыған жанға Адамзаттың Асылын (с.а.у.) түсінде көру нәсіп болады.

98. әл-Бәйинә сүресі (Ашық белгі), 8 аят: Кімде-кім бұл сүрені оқитын болса, Алла Тағала ол адамның діні мен дүниесін сақтайды. Әрі ол адам үшін истиғфар ететін періштелерді тағайындайды.

99. әз-Зілзалә сүресі (Зілзәлә), 8 аят. Намазда оқуды әдетке айналдырған адамның дүниелік істері қайырлы болады.

100. әл-'Адият сүресі (Шабушылар), 11 аят: Түрлі апаттардан аман болады.

101. әл-Қари'а сүресі (Дүрсіл), 11 аят: Араздасқан жандарды татуластыру үшін оқылады.

102. әл-Тәкәсур сүресі (Көбею), 8 аят: Күнде оқып жүрген жан қабір азабынан құтылады.

103. әл-'Аср сүресі (Уақыт), 3 аят: 70 рет оқыған жанның қиындықтары кетеді.

104. әл-Һумәзә сүресі (Қорлаушы), 9 аят: Нәпіл ғибадаттардан кейін үнемі оқып жүру ризықты арттырады.

105. әл-Фил сүресі (Піл), 5 аят: Дұшпанға қарсы көп оқу керек.

106. Қурәиш сүресі (Қурәиш), 4 аят: Қандай да бір өсіп тұрған жеміс-жидектер мен егіншілікке жеті рет оқылатын болса, жемісі берекетті болады. Сонымен қатар бұл сүрені мінездің көркемделуі үшін жеті реттен оқып жүрген дұрыс.

107. әл-Мә'ун сүресі (Қайыр), 7 аят: Кішкентай балаға 41 рет оқып дем салынар болса, ол баланы Алла Тағала басқа келер бақытсыздықтардан сақтайды.

108. әл-Кәусәр сүресі (Молшылық), 3 аят: 1000 рет оқыған адамға Жұмақтағы бұлақ Кәусардан су ішу нәсіп болады.

109. әл-Кәфирун сүресі (Сенбейтіндер), 6 аят: Әр күні оқып жүру күпірліктен сақтайды. Сонымен қатар, бұл сүрені Ықылас, Фәлақ, Нас сүрелерімен қатар оқыса, ризығы артады.

110. ан-Наср сүресі (Көмек), 3 аят: Шайтанның шырмауынан аман болу үшін үнемі оқып жүру керек.

111. әл-Мәсад сүресі (Пальма талшығы), 5 аят: Ұйқыдан шошып оянатын жандар бұл сүрені ұйықтар алдында 3 рет оқып жатуы керек.

112. әл-Ықылас сүресі (Ықылас), 4 аят: Өлім аузында жатқан сырқат адам бұл сүрені үздіксіз оқып жатса, қабірде сұраққа тартылмайды. Ол адам ды сырат көпірінен періштелер алып өтеді және періштелер көтеріп жүреді.

113. әл-Фәлақ сүресі (Таңсәрі), 5 аят: Әр намаздың соңында үш рет оқып жүрген жанды Алла Тағала түрлі бәлелерден қорғайды.

114. ан-Нас сүресі (Адамзат), 6 аят: Соңғы демде жатқан адам бұл сүрені оқыр болса, жан тапсыруы жеңіл болады.

Источник: vk.com


You May Also Like

About the Author: admind

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.